Hayna Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Noobar jag har 1 mil och 80 i wc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Noobar jag har 1 mil och 80 i wcWow, du är så cool... Har drygt 1.6 mil, fast jag kör inte Runescape speciellt ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Fin bump ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Fin bump ^^)Hayna bumpade, inte jag, kollade inte datumet -,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Noobar jag har 1 mil och 80 i wc Woow.. Har över 4 mil, och jag är fattig -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 sen så kan man byta fötter i the fremmenik province efter the fremmenik trials. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Köpte nytt skägg och frissa, sen rune pickaxe. LoL, vill byta lite nu. Slut med pengar :D Varför är det så dyrt? dyrt?!? om du tycker det är dyrt skulle du veta vad en dragon halberd kostar :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Lås tråden , trådet spårar ur... Han vet nu det han vill, btw dragon halberd är ingenting.. Du ska bara kolla ur mycket armadyl godsword.. Aja lås tråden ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Lås tråden , trådet spårar ur... Han vet nu det han vill, btw dragon halberd är ingenting.. Du ska bara kolla ur mycket armadyl godsword.. Aja lås tråden ._. Klicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FiLee Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Köpte nytt skägg och frissa, sen rune pickaxe. LoL, vill byta lite nu. Slut med pengar :D Varför är det så dyrt? varför ska man byta fötter? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 äre ingen som vet att man kan byta kön och skinfärg också! B) det gör man hos trollkaren/kvinnan (han/hon byter kön lite då och då) längst upp i vänstra hörnet på freeworlden! kostar 3k P.S inge tjat om att jag ska kör med er för rs e skit tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 äre ingen som vet att man kan byta kön och skinfärg också! B) det gör man hos trollkaren/kvinnan (han/hon byter kön lite då och då) längst upp i vänstra hörnet på freeworlden! kostar 3k P.S inge tjat om att jag ska kör med er för rs e skit tråkigt! Fick jag lära mig dagen efter jag började köra rs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.