Hayna Skrivet 4 September 2009 Rapport Skrivet 4 September 2009 Noobar jag har 1 mil och 80 i wc Citera
MysticGohan Skrivet 4 September 2009 Rapport Skrivet 4 September 2009 Noobar jag har 1 mil och 80 i wcWow, du är så cool... Har drygt 1.6 mil, fast jag kör inte Runescape speciellt ofta... Citera
MysticGohan Skrivet 4 September 2009 Rapport Skrivet 4 September 2009 Fin bump ^^)Hayna bumpade, inte jag, kollade inte datumet -,- Citera
Luxaxix Skrivet 4 September 2009 Rapport Skrivet 4 September 2009 Noobar jag har 1 mil och 80 i wc Woow.. Har över 4 mil, och jag är fattig -.- Citera
evokia Skrivet 25 September 2009 Rapport Skrivet 25 September 2009 sen så kan man byta fötter i the fremmenik province efter the fremmenik trials. ;) Citera
evokia Skrivet 28 September 2009 Rapport Skrivet 28 September 2009 Köpte nytt skägg och frissa, sen rune pickaxe. LoL, vill byta lite nu. Slut med pengar :D Varför är det så dyrt? dyrt?!? om du tycker det är dyrt skulle du veta vad en dragon halberd kostar :o Citera
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Lås tråden , trådet spårar ur... Han vet nu det han vill, btw dragon halberd är ingenting.. Du ska bara kolla ur mycket armadyl godsword.. Aja lås tråden ._. Citera
BigGroter Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Lås tråden , trådet spårar ur... Han vet nu det han vill, btw dragon halberd är ingenting.. Du ska bara kolla ur mycket armadyl godsword.. Aja lås tråden ._. Klicka Citera
FiLee Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Skrivet 2 Januari 2010 Köpte nytt skägg och frissa, sen rune pickaxe. LoL, vill byta lite nu. Slut med pengar :D Varför är det så dyrt? varför ska man byta fötter? :P Citera
Nissebils Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Skrivet 5 Januari 2010 äre ingen som vet att man kan byta kön och skinfärg också! B) det gör man hos trollkaren/kvinnan (han/hon byter kön lite då och då) längst upp i vänstra hörnet på freeworlden! kostar 3k P.S inge tjat om att jag ska kör med er för rs e skit tråkigt! Citera
MysticGohan Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Skrivet 5 Januari 2010 äre ingen som vet att man kan byta kön och skinfärg också! B) det gör man hos trollkaren/kvinnan (han/hon byter kön lite då och då) längst upp i vänstra hörnet på freeworlden! kostar 3k P.S inge tjat om att jag ska kör med er för rs e skit tråkigt! Fick jag lära mig dagen efter jag började köra rs... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.