purjo Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Det är fläckar på min skiva. Min syster och hennes pojkvän lånade mitt PS2 när vi var i sälen och nu är det fläckar på min Nfs:U2 skiva vad ska jag göra spelet hakaruppsig hela tiden hjälp fort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 putsa med en bomullstrasa kanske.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Ja, använd dt eller en mkt len duk. Förresten varför lånade du ut din Ps2 till dem om de e så oansvariga? :huh: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 (redigerat) Tack så mycket Varför jag lånade ut det.de frågade inte först. Redigerat 31 Januari 2005 av Mighty Me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Jaja..konstigt..Men iaf det gick bra för dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 j a det går as bra nu tack så jätte jätte mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg