Magi Skrivet 29 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Oha fick du ont i fingrarna när du skrev allt det :P skojja men idé låter bra! Lite fattigare för tillfället, men j*la kul när det funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtoN__ Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 JAG Ser Den Live Nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Tänkte bara fråga, hur ska spelet vara uppbyggt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Kan du flytta lite på cameran, jag vill bara se att det är live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 (redigerat) Tänkte bara fråga, hur ska spelet vara uppbyggt ? En arena med kamerarobotar av alla de slag. Jag ska bygga några och kompisar och intresserade ska bygga några. Vi ska ha 2 teman (banor). Andra världskriget och SciFi. Andra VK blir nog mest stridsvagnar som denna Stuart M5 men har hört om zepperlinare och dyl(folk snackar mycket). (Får nog f*n hyra en srtor j*la lokal :-)). SciFi är ganska fritt att designa. Vapen blir mest paintball med o utan automateld (ca 25 s/sek!) men har hört om vattenballonger med färg i slungor o krutraketer (får nog ha sprinkler med automatutlösning). Jag har som ultimatum att alla vapen som används ska kunna klaras av en paintballspelare med max skydd. Det är ju tänkt att man ska kunna komma till arenan och tävla själv mot modellerna. Vissa kommer att kunna köra omkull dig fortare än du säger mamma.... De får heller inte väga förmycket och ha spetsiga föremål då vissa kommer att kunna hoppa fram ganska rejält vid attack. Regards Magi :D Redigerat 30 Januari 2005 av Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Kan du flytta lite på cameran, jag vill bara se att det är live. Kan du inte se klockans sekundvisare? Regards Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Ganska långsökt, Magi, men visst, kanske kan bli nåt ;) "Server överbelastad" ? Står det på mig. När jag ska se den live. Tyder dock på att många tittar på din live, succé :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Ganska långsökt, Magi, men visst, kanske kan bli nåt ;) "Server överbelastad" ? Står det på mig. När jag ska se den live. Tyder dock på att många tittar på din live, succé :) Kan bli så ibland Ska försöka och ska gå att få stream till en server som sedan kan sprida oändligt ut på webben. Jobbar på det. Regards Magi :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 1 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 (redigerat) har fixat en chatt http://gamereality.se/Chatt/phpMyChat.php3 så jag kan tipsa er om saker undertiden som ni provkör. Maila till [email protected] så får ni testa med en gång om den är ledig Redigerat 6 Februari 2005 av Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Ouff, vill gärna se den där stridsvagnen live, går dock inte. "Försök igen senare" grejs. Sen massa sifferkombinationer och "Error x11"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Ouff, vill gärna se den där stridsvagnen live, går dock inte. "Försök igen senare" grejs. Sen massa sifferkombinationer och "Error x11"... Du behöver IE o bredband Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 det här är absolut skitcoolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.