CeZ Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 hur gör man för att spela? det är ju ingen inne i chatten! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 20 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 hur gör man för att spela? det är ju ingen inne i chatten! :( Jag finns på MSN , [email protected] Kollar inte alltid i PHP-chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Men du magi när du väl är ute på marknaden om du nu ska göra det till ett spel via nätet så ta inte för dyrt i betalt för det förlorar man på i längden. (((( Jag är inte så bra på sånt men jag tror inte du får bestämma för mycket vad det gäller priset när OM microsoft lägger ut det på marknaden)))) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 20 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Ingen har en chans när microsoft går in. Men priserna ska bli bara något högre än normala internet spel enligt mina överslagsräkningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 (redigerat) har för mig att jag såg något kanske lite liknande, du kunde styra ett gevär med kamera på någonstans i USA och skjuta en massa hjortar eller vad det nu var... lycka till med marknadsföringaen iaf. du kan ju alltid sätta på ett maskingevär på den om du vill ha ett sönderskjutet vardagsrum... Redigerat 20 December 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 haha, gissa vem som får betala det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jag styrde den i går det var svin ball :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 jag tror inte de kommer bli så lyckat detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 jag tror inte de kommer bli så lyckat detta Hör av dig så får du prova min robot-tanks. Sen vet du i alla fall vad du pratar om. Regards Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jag väcker denna för intresserade test förare. Hör av er per mail för en test runda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 har oxå testa nu , grymt tycker jag... coolt när du får igång lite "verksamhet" med den... du var ju riktigt schysst magi.... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Fick prova en stund, det här kan du säkert komma långt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.