Magi Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Hej. Jag ska få nya bättre tanks snart som ska fungera bättre hoppas jag. Dessa tre funkar dåligt då de svänger först när tornet roterat ca 30 grader och en tanks har havererat redan. De nya ska ha separata kontroller för styrning och torn och jag ska kunna ha upp till 6 tanks igång samtidigt. Jag har beställt 2 först för att testa. http://www.vstank.com/rtype/product.html Regards Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 coooooolt alltså vilken IQ hadde du? du borde ha det bästa som går fast mycket mer :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Jag trodde att du byggde dom, men nu säjer du att du beställer de, hur hänger det ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Jag trodde att du byggde dom, men nu säjer du att du beställer de, hur hänger det ihop? Jag köper radiostyrda modeller och kopplar upp dom till Internet med hjälp av mitt system jag byggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jaha, nu fattar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 finns inte dom där vstanks i sverige? Hur mycket kostar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 de burkar kostar några 10000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 HERRE GUD!!! Jag tänker ALDRIG köpa den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 (redigerat) Hej. VStanks är r/c leksaker som kostar ca 300 :- Vill man ha dom styrda över webben får man lägga till lite utbildning och ca 6 tusenlappar. Men webbstyrningen är under utveckling ocvh jag ska ha ett system färdigt för ca 3 - 4000 om några månader. Redigerat 12 Maj 2006 av Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Hej. VStanks är r/c leksaker som kostar ca 300 :- Vill man ha dom styrda över webben får man lägga till lite utbildning och ca 6 tusenlappar. Men webbstyrningen är under utveckling ocvh jag ska ha ett system färdigt för ca 3 - 4000 om några månader. aha. men hur mycket kostar ett dubbel pack med två vstanks? Och hur länge får man vänta om man beställer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 15 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Hej. VStanks är r/c leksaker som kostar ca 300 :- Vill man ha dom styrda över webben får man lägga till lite utbildning och ca 6 tusenlappar. Men webbstyrningen är under utveckling ocvh jag ska ha ett system färdigt för ca 3 - 4000 om några månader. Jag betalade ca 500 för vstank combo De får man på någon dag. m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 låter kul men det eär nå fel förrutan föar att installera aktive-xkontrolen kommer inte upp man hör bara ljudent ifrån den :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.