Hoppa till innehåll

Hur Mycket Får Man Älska Sitt Land?

Apoca

Rekommendera inlägg

Plus att arabländerna är inte fattigt det är rikt en massa olja särskilt irak mest olja fast dem får inte tag i det för att saddam aldrig gjorde det fast han sålde det till andra länderna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 136
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

den enda rassen här är den som anklagar andra för att vara det, och kanske en och en annan blöjnasse som tror det är grymt att hata invandrare...

och jag skrev väll aldrig att man inte var rasist om man hatade muslimer? jag skrev väll att man är nasse om man gör det. rasse och nasse är nästan samma sak, båda går ut på att hata så...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Xade du alla som födds i jorden har rätt och bo i jorden.Jo man är visst rasist om man hatar en religion det är ok att hata dem som bråkar fast dem som inte har gjort nåt ska inte bli hatade.Vadå rika ska bara få ha det bäst alla i världen ska få leva inte bara du Xade ! Asså jag blir galen på några rasister här i fuska.se fattar inte varför dem är glada att dem är det tänker bara på sig själva har inget gott hjärta hjärta som sten ni är Iskalla !

DU kan inte riktigt kalla mig rasse, rassar vill utrota utlänningar, och hatar individer. jag vill bara att de ska bo i ett annat land, de kostar sverige så mycket, dessutom har jag aldrig hoppat på enstaka individer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det kanske beror på att det är en liten befolkning och några som är skit rika, då ser landet ut att vara skit rikt, fast kanske mer än 90% av befolkningen svälter, det är det som gör så att länder som är igentligen rika blir fattigare bara för att det kanske inte finns många super rika... så dagens sätt att räkna hur rickt ett land är, är fel, man räknar hur mycket man inporterar och hur mycket man exporterar, och då om landet är "fattigt" så kan den inte exportera så mycke men om ett land inte vill exportera så är det också "fattigt" fast det kanske inte är det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...