andennn Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 man får älska det hur mycket man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Inte så att det går så långt så att det övergår i Rasism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Hur mycket som helst. Utan att störa allmänheten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Det finns ingen gräns där man kan "överälska" sitt land och att Jellyfish hatar sverige var ju ingen nyhet.. han hatar ju allt och alla förutom dom/det som kan kopplas till kommunism på ett possitivt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Man får älska sitt land hur mycket som helst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 får man sjunga att man älskar sitt land då? typ Ultima Thule och andra band? eller räknas det som vit maktmusik? (var i Ultima Thules studio igår :P snacka lite med dom... köpte en tröja också...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Det låter ganska idiotiskt att inte få göra det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 jo, jag vet, men vi i sverige ska ju vara så perfekta att vi hellre förnekar att vi är svenskar än säger att vi är det... och i andra länder så är det ju okej att sjunga om sitt land, och i andra länder så är det självklarhet att man älskar sitt hemland... "hatar ingen men älskar det vi har..." / Thule Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Jag kallar mig själv en patriot, men för det är jag inte nazze. Jellyfish: Ditt första inlägg på en punkt kan tolkas patriotiskt. "Jag hatar att vi är med i EU" Hade Sverige inte varit med i EU hade Sverige haft mer makt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Ja, men att vi ska ha mer o egen makt har ingenting med patriotism att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Svastikan (nazist märket), kommer troligen förbjudas inom EU. Före sommaren ska medlemsländerna enas kring ett beslut... lite sena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Svastikan är inte ett Nazist märke ska dock tilläggas. Svastiskan är den Hinduiska, och i vissa Buddhistiska inriktingar, en symbol för lycka. Hakkorset är en modifierad verision av svastikan, det är Nazistmärket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.