Gäst willeo Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 (redigerat) Behåll Gameboyet och önska dig ett X-box när du fyller år!! nee det tycker jag inte det är lite onödigt att ha 2 spel konsoler :blink: Redigerat 26 Januari 2005 av willeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Asså du sitter ju inte hemma o spelar gba.... Om game boy räknas som en spel konsol så har jag hmm 8 konsoler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Asså du sitter ju inte hemma o spelar gba.... Om game boy räknas som en spel konsol så har jag hmm 8 konsoler men man kan inte spela 8 konsoler Samtingt eller inte 2 heller :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Asså du sitter ju inte hemma o spelar gba.... Om game boy räknas som en spel konsol så har jag hmm 8 konsoler men man kan inte spela 8 konsoler Samtingt eller inte 2 heller :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 willeo: Haha, jag spelar för tillfället GC, GBA, Ps2, Xbox och PC.. Att äga fler konsoler är bara roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 willeo: Haha, jag spelar för tillfället GC, GBA, Ps2, Xbox och PC.. Att äga fler konsoler är bara roligt. tycker jag med :D jag har Pc och x-box :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Behåll Gameboyet och önska dig ett X-box när du fyller år!! nee det tycker jag inte det är lite onödigt att ha 2 spel konsoler :blink: Vaddå onödigt med två konsoller? Man vill väl ha lite variation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
morro_lord Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Hur i hela värden kan man välja ett gameboy?framför x-box? :huh: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!................................. :bah: för det ska va x-box.! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 jag har sp xbox och pc det är ingen fara med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Jag håller med NesseN det e bara roligare om man har 2 konsoller jag har Xbox och Dreamcast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-NarutO- Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Osmart drag, grabben :wacko: Jag skulle såklart valt Xbox i första hand B) De finns en slags garanti. På en viss längd kan man få tillbaka pengarna. Ca 2 veckor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 fick du välja det från dina föräldrar eller? men som nån sa om du inte har öppnat kartongen kan du lämna tillbaka annars sälja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg