Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Jag skulle LÄTT valt GBA sp för X-box inget snack om saken.. ps.Nintendo :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 en av mina kompisar är så j*vla lyllos har gc,xbox,ps2,dc, massor av annat plus sp och pinball spel RIKTIGA PINBALL SPEL!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Jaja, det ämnet börjar spåra ur. Onödigt ämne från början... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 För det första, varför valde du Gameboy ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anna_polen Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 jag är avundsjuk på X-box jag beundrar dess skönhet jag fick välja på en X-box och ett Gameboy jag valde Gamebo. Hur kan jag få pengarna tillbaks??? ärru normal eller hur kan man skriva beundrar dess skönhet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 den är ju fin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Asså du sitter ju inte hemma o spelar gba.... Om game boy räknas som en spel konsol så har jag hmm 8 konsoler men man kan inte spela 8 konsoler Samtingt eller inte 2 heller :angry: willeo du har inte så stort iq eller?? vadå inte kan ha mer en 2 consoller man kan ju ha 8 jag har skälv 6 st så va f*n snakar du om??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Alltså lägg upp det på fuska.se auktionen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 fråga i din skola om någon vill köpa ett GBA helt nytt för 950 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Behåll Gameboyet och önska dig ett X-box när du fyller år!! nee det tycker jag inte det är lite onödigt att ha 2 spel konsoler :blink: Eeeehhh......jag har ett Gameboy, ett Gamecube och ett Xbox.Men det hör inte hit. Jag tycker du ska byta in Gameboyet och köpa ett Xbox. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Otrolig dumt val från början.Nä men sälj ditt gameboy och börja spara till ett Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 man får mer pengar om man byter till sig spelet och lägger till pengarna som blir över. det var dumt av dig att önska sig en gamboy xbox är sååååååå!!!!! mycket betre papphjärna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg