Fable lover Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 det har jag åkså gjort asså kört mot bottar med bara kniv jag spela 20 mot mej skälv jag hadde m249 och vann.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) Ja om du laddar ner... kolla här Tror det är adressen till hemsidan med en massa online fusk (Fast pisstråkigt att fuska min brorsa gör det) Redigerat 2 Maj 2004 av blade_alle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 min polar fuskar men jag tar honom en då han använder ogc så man får hs och har en radar och wh :( Wall Hack e ju så sävla trökigt... Om man har en Awp i början på nån bana där det bara kan skilja en vägg som få Fy_Iceworld så bom, bom ,bom bom ocg bom så e hela andra teamet dött blir ju ingen kamp,,, Spela mot en som hade wh han dog hela tidn iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Ifall du hittar fusk till cs. Som du sedan använder online så finns det en risk att du kan bli "bannad" (=att du inte får spela mer). Dessutom förstör du för alla andra om du fuskar. Om du spelar mycket så blir du bättre. Då behöver du inget fusk för att vara kung. Jag har aldrig fuskat och kommer aldrig att göra på online spel. Och se på mig, ingen tar mig på cs ;) Det vet vi inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knutte_knuten Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 det är dålig stil och fuska på cs det är riktigt fegt man ska köra helt ärligt och seriöst för det är då det är som roligast tycker jag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 ja de e riktigt fegt att fuska..skulle aldrig tänka mig å göra det. äger iaf alla här på cs :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 d@rk är du dum eller..man kan bli bannad så man inte kan spela MER fATTAR DU VÄL!!! men det är om man fuskar.. :wacko: det är du d@rk :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 det äj ju sjelvklart att han är dålig desto mer man skryter destå semre blir man :mrgreen: jo det är sant att det är up till admin om man blir bannad eller inte men det bör man ju fatta HAHAHAHAHAHA jo så sant så sant ja har en "kompis" (han e skitdryg jag hatar honom) jo han suger så j*vla mycke på cs.. vi körde 1 mot 1 (han körde) när fienden kom så typ siktade han 3 meter från fienden och höll in musknappen HAHAAHAHAH han råsög jag gjorde 16 kills han gjorde 1 (en lyckoträff + HS <_< ) och nu (han suger fortfarande :P ) så går han runt i skolan och säger att han typ vinner turneringar på it-cafe HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA ja visst lololololo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 ok, du har en KOMPIS som du HATAR. har jag fattat det rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 ok, du har en KOMPIS som du HATAR. har jag fattat det rätt? nja jag ändrar lite.. "skolkamrat" <_< <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.