DanniQ Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Jo när jag väljer "Visa" uppe i menyn och sedan "Källa" varför visar den inte källan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Blir det så på alla websidor du är på eller bara på vissa? Om det bara är på speciella websidor så kanska du kan ge mig adressen så jag kan kolla om jag kan. Vad händer när du väljer visa källa? Får du något meddelande eller händer bara inget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Vissa sidor är spärrade för att man ska kunna högerklicka, klicka snabbt på vänsterknappen och sen direkt på höger, den funkar faktiskt ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Vissa sidor är spärrade för att man ska kunna högerklicka, klicka snabbt på vänsterknappen och sen direkt på höger, den funkar faktiskt ibland.. tack! det visste jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Funkar inte på någon sida tror jag, ingen har funkat iallafall. Det kommer inte upp något fel meddelande heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Vissa sidor är spärrade för att man ska kunna högerklicka, klicka snabbt på vänsterknappen och sen direkt på höger, den funkar faktiskt ibland.. Vassego ;). DanniQ, kan du ens högerklicka vanligt, utanför en webbplats ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Funkar inte på någon sida tror jag, ingen har funkat iallafall. Det kommer inte upp något fel meddelande heller. Du kanske har ändrat någonstans så att inget program är standard för websideredigering. Det skulle vara en trolig anledning men det borde du veta om du gjort. Du använder Internet Explorer va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Har inte gjort några inställningar vad jag vet, har aldrig funkat att visa källa heller tror jag. Jag har admistratörs rätt med denna inloggningen. Använder Internet Explorer ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 För mig funkar det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Ja det är det som är skumt. Att det inte funkar för mig, men vet någon var man kanske kan ställa in det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 (redigerat) Testa att gå in i menyn verktyg>internet altenativ>program sen väljer du något i "html redigering" (anteckningar är bäst). Det kan funka. Redigerat 26 Januari 2005 av cloud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.