Gäst Tronicoz Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 Hej när jag sätter på sim city 4 rush hour går allt som det ska jag trycker på stället jag ska bygga och gör i ordning landskapet då går allt bra. Men när jag startar staden kan jag högst bygga i fem minuter varför? Jo för efter 5 min låter det så här DRRRRRRRRRR så startar datorn om sig så händer det varenda gång exakt samma tid när jag spelar SNÄLLA HJÄLP VAD SKA JAG GÖRA FÖR ATT DET SKA FUNGERA??????!! :( p.s jag har testat allt, jag har installerat om , olika cd key, bytt grafikgrejer på spele,t spelat det med en annan avnändare osv HJÄLP!!?? Citera
Avregistrerad Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 E det nerladdat????? Det kan vara en bra förklaring Citera
Gäst Tronicoz Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 jag köpte det först. men efter att jhag inte spelade efter ett tag funkade inte cd skivorna så jag laddade ner det kan du hjälpa? :( det funkade på en annan dator nämligen Citera
Avregistrerad Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 Det e att du laddat ner det som e felet.. (tror jag)... Citera
andennn Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 lämna tillbaka det om du köpte det Citera
Gäst Tronicoz Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 finn det inget annat jag kan göra? det fungerade på en annan dator perfekt men den är sönder nu SNälla någon expert som kan??? Citera
Gäst Tronicoz Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 Exakt så här gick det till jag körde sim city 4 rush hour på datorn där uppe (Körde det nerladdade)(gick att köra utan cd) men det gick för segt så jag kopierade ner mappen inte spelfilerna, till den nya datorn. anledningen var att jag hadde en bra stad sparning på datorn där uppe. när jag gick ner för att testa gick allt som det ska men mina städer där uppe fanns ej så jag gjorde en ny och då blev det så DRRRRRRRRRRRR så starta datorn om sig SNÄLLA VAD SKA JAG GÖRA SKA JAG TA BORT NÅGON FIL?????????? (jag gjorde staden i gamla datorn i Berlin) Citera
Gäst Tronicoz Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 snälla finns det ej någon som vet =( ???"?"?"?"??"?"??"??!?!?!? Citera
Nafrali Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 Det funkar ju inte med att kopiera något...Eller är det för att du har ett nerladdat. Citera
Gäst Tronicoz Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 JA! men om det är nerladdta hur ska jag få det att fungera på den nya datorn?????????????????? Citera
Nafrali Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 Vet inte....Avinstalera hela cim city 4 på den gamla datorn. Instalera sedan det igen och gör exakt lika dant som du gjorde på den nya datorn. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.