Mezox Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 (redigerat) Hur gör man "Tailblock Slide"? Redigerat 26 Januari 2005 av Mario Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Vad är det? Ett trick? Har klarat ut det till pc, men har aldrig hört talas om Tailbrock Slide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Vad är det? Ett trick? Har klarat ut det till pc, men har aldrig hört talas om Tailbrock Slide Jag sa fel jag menar: "Tailblock Slide"? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Jaha, men det är ett specialtrick. Du får ju välja själv hur du vill göra dem. Du vet... den där menyn där du väljer vilka trick som gubben ska kunna utföra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-NarutO- Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 ???har kunnat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jaha, men det är ett specialtrick. Du får ju välja själv hur du vill göra dem. Du vet... den där menyn där du väljer vilka trick som gubben ska kunna utföra. Var?Jag kanske låter dum nu men: Snälla sig!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg