Lajm Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Hallåj, vet nån hur man gifter sej? eller kan man det överhuvetaget? =) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 jag har ingen aning... har aldrig hänt för mig ir :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 de går säkert..:P .. de ä ju GTA SA... men de ä nog jävligt svårt... ja orkade inte me att dom ville gå ut o aldrig blev nöjda så j asket i dom tillslut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 ja har 100% på millie.. men man kanske ska ha de på de första pöket man får ? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 jag tror inte att det går... även fast det är San Andreas <_< Jag har 100% på Millie, Michelle och Denise... men inget har hänt så... -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Fortsätt å dejta dem så kanske dt går:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Vilka ställen asså barer,resturanger ger mest kärlek om ni fattar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Ta på dej Gimp suiten så får du ganska mkt kärlek ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Jag har typ bara 60% med denise, jag tyarr inte dejta med hon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 med denise ska man åka till den närmast baren... det gillar hon... med michelle ska man åka till misty´s bar som ligger nära ens första safehouse... och med millie ska man åka in i city och gå på en resturang som heter vine´s typ... det är alla flickvänner jag har.. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Man kan inte gifta sig.. Förresten hur orkar ni få upp 100% på tjejerna?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 (redigerat) jag tror inte att det går... även fast det är San Andreas <_< Jag har 100% på Millie, Michelle och Denise... men inget har hänt så... -_- får man kläder av dom? om man får det hur mycke procent måste man ha? jag råkade skuta denise så hon gjorde slut kan man inte bli ihop igen eller jag årkade inte med henne för hon ringde hella tiden så jag sköt henne :P Redigerat 13 Februari 2005 av ganton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg