SuperXS Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Hjälp, Jag inte får ha det...Vad ska jag göra? Många av mina kompisar får ha det och idag ville en kille låna ett spel av mig och jag Skulle få låna Gta san andreas, utan att mina föräldrar vet! Ska jag låna det ? Vet ni nått jag kan gör aför jag vill ha det Såååå gärna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Säg till dina föräldrar att dina kompisar har det ? Så har hade jag också det med Postal 2, eller, som ni vet har det spelet alla varningssymboler som finns, sexuellt - våld - svordomar - kränkande - droger och skräck. Jag köpte dom detta utan att dom visste det. Dom i affären bryr sig inte om ålders gränsen. Gav det till pappa och bad honom testa det, han tyckte det vara skit kul ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Säg bara att jag vill inte spela Nalle puhh spel utan bra spel ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Säg bara att jag vill inte spela Nalle puhh spel utan bra spel ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Varför får du inte skaffa det spelet för då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Ja, fråga varför ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 det är väl som alla mammor säger "det är för mycket blod i det" jahhap om man inte visste att det kommer blod om man skjuter nån hur f*n tror dom att man kommer bete sig då hatar alla som säger att våldspel är farligt typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 köp det... säger de att du måst lämmna tillbaka det, så gör det och försök igen vid ett annat tillf'älle...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Tycker att du ska sätta dig ner med dina föräldrar och fråga varför dom inte tilllåter dig att köpa det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Vad päron inte fattar är att GTA-spelen har mycket satir o humor. Förklara det för dem istället. Jag spelade GTA när jag var sju år och kom hem från skolan, aldrig tagigt nån skada av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 spelade resident evil när jag var 6 år och inte har jag tatt nån skada av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Jag spelade både Doom och Quake som mycket liten, även fast det inte är dom realistiskaste spelen. GTA, det första, var även min favorit till Playstation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.