Hoppa till innehåll

Hjälp Jag Har Laddat Ner Cracken Som En Sa

flewix

Rekommendera inlägg

[när jag svarar på det här, förutsätter jag att cracken har skaffats på laglig väg]

Det beror vilken sorts crack det är. Det brukar bara vara att byta ut crackfilen mot den fil i spelets mapp som har samma namn som cracken. Det finns dock undantag och därför brukar det följa med en info-fil. Dessa filer har filändelsen *.nfo Alltså: Crack.nfo eller liknande.

Öppna den filen med anteckningar eller wordpad och läs instruktionerna.

Om du vill att vi ska säga hur du ska göra måste du uppge vad crackfilen heter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[när jag svarar på det här, förutsätter jag att cracken har skaffats på laglig väg]

Det beror vilken sorts crack det är. Det brukar bara vara att byta ut crackfilen mot den fil i spelets mapp som har samma namn som cracken. Det finns dock undantag och därför brukar det följa med en info-fil. Dessa filer har filändelsen *.nfo          Alltså: Crack.nfo eller liknande.

Öppna den filen med anteckningar eller wordpad och läs instruktionerna.

Om du vill att vi ska säga hur du ska göra måste du uppge vad crackfilen heter.

det finns ingen fil i ( SLAGET OM MIDGÅRD ) Som jag kan errsätta med den här cracken.Hur ska jag göra?DET här är crackens namn

( LordOfTheRingsBattleForMiddleEarthv1.0NoDVDFixeddatEng. ) Så här står det i read txt mappen (copy the game.dat in your game directory and have fun backup your original for updates BB

Redigerat av flewix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...