Emsilu Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Vi har fastnat i Mulle upptäcker rymden. Är på planeten Europa och ska borra i is men det fungerar inte. Hur gör man ? Är det någon som vet så att barnen kan spela vidare ?? Tacksam för hjälp av alla de slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 jag tror inte det är många som spelar Mulle mäck på forumet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eve_95 Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Vi har fastnat i Mulle upptäcker rymden. Är på planeten Europa och ska borra i is men det fungerar inte. Hur gör man ? Är det någon som vet så att barnen kan spela vidare ?? Tacksam för hjälp av alla de slag. Jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Finns det ett då man är i rymnden också? Visste bara om båtar.bilar,hus och flygplan. Men det kanske beror på att jag inte spelar såna spel längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Oj, Mulle Meck i rymden. Det var något nytt :D, jag har dock ingen aning hur man ska göra tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Sry ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Har kollat på http://www.mullemeck.se/ http://www.levande.se http://www.panvision.com/ sökt på google, inte hittat något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Beerduck Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Lösning: Sträck ut kranarmen så långt det går och borra in i ishögens högra ände med borren inställd snett uppifrån höger rakt inemot den stenklump man kan se; Viola! Stenen är snart din! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hej.hej.hej Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 i isen fins en sten där bak boren ska bak sen in i stenen sen har du klarat spele :gitarr: :gitarr: :gitarr: t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Sry ingen aning samma här de var länge sen jag körde de :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 ska man inte landa på solen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antonro Skrivet 20 September 2012 Rapport Dela Skrivet 20 September 2012 Lösning: Sträck ut kranarmen så långt det går och borra in i ishögens högra ände med borren inställd snett uppifrån höger rakt inemot den stenklump man kan se; Viola! Stenen är snart din!Ja, men hur gör man för att borra? Det berättar inte Mulle Meck. Är det bara att hålla piltangenten nertryckt? Jag har försökt att borra men inte lyckats. Det måste i så fall vara väldigt noga var man borrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.