Skinnpytte Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 p åvåran skola får man också ha med sig på eget ansvar fast ingen har med sej game bog och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 ni tror verkligen inte att nintendo Rev. kommer ut va?! Detta e ingen bild på nintendo rev. Det är en bild på den så kallade Nintendo BS Sök på google ta bilder sen nintendo BS 22.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 den är fake. DEt har skaparen av den erkänt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Jap en solklar fake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Men Revolution kommer!!! nintendo sa själva på E3 att det kommer likna NDS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (redigerat) jaja tro ni att den kommer då! och jag vet att nintendo bs-bilden e fake om man kollar den är hur komplicerad som helst! varje spel skulle kosta ungefär 800 kr. Den bilden om man tar på större så står det map och radar och sånt så det skulle ta 1 år att göra ett spel så det är klart att det är en fake Redigerat 10 Februari 2005 av Threeforce Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jo det är helt klart en fake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Lita inte på bilder man hittar på nätet dom är egentligen lite fulare än på bilden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (redigerat) jag har hittat information om Nintendo Revolution!! Det var på Nintendos hemsida! Länkar när jag hittar den igen. EDIT: f*n!!JAG ÄR DUM I HUVUDET!!JAG TAPPAR BORT ALLA LÄNKAR!! :wacko: Redigerat 10 Februari 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Visst visst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (redigerat) Jag ljuger aldrig. Om jag inte har fått felaktig information. EDIT: Länkis :D Redigerat 10 Februari 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (redigerat) MeN LÄNKEN TACK <_< EDIT: Coolt Redigerat 10 Februari 2005 av Threeforce Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg