Gäst Tomatketchup Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 SMÅTTING?!Kala oss inte småttingar!Vi vet hur man läser fakta dumskalle! PS.Han som sa det han va det.DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Den kommer ut den 11 mars och inget snack om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Men och man är bara dum om man köper den på prämiären....är man smart sä vänta man några månader så blir det myycket billigare!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Ska lätt köpa den på premieren,lr kanske tidigare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Jag ska då inte köpa DS på premiären men jag kaske ska önska mig det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Jag ska då inte köpa DS på premiären men jag kaske ska önska mig det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 dubbelpostning^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Jag ska köpa Nintendo DS!! När det kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 vörför då bättre att vänta på revolution Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 vadå?? ska man inte få ha en bärbar konsol lr <_< Och föresten så bestämmer inte du vad jag ska köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 vörför då bättre att vänta på revolution När kommet Revulition ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 låååååååååååååååååååååååååååångt kvar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg