Skinnpytte Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 okej då köper jag hellre ett DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Jag ska ha Nintendo DS när den kommer ut innan det blir NDS förbud på min skola. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Va blir det förbjud på eran skola? på våran skola får vi inte änns ha med oss GB/GBA/SP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 (redigerat) Allt som kan gå i sönder(utom böcker) är förbjudna :( EDIT:Shit!jag glömde att JAG får bryta några regler ibland :D Redigerat 4 Februari 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Kolla in detta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 alla medlemar i klub nintendo kan köpa ett ds via nintendo butiken och troligtvis vå det 2veckan i febuari man får ett ds en laddare en extra penna demo på Wario Ware Touched och metroid hunters demo+super mario 64 ds prise är 1995 kr. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 ska också köpa en NDS.... men vilket spel?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Super Mario 64 DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Nintendo Database sa att det kommer kosta £99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Vilket är ungefär 1900 kronor.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Ungfär ja, på webbhalen kostar 1595 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 jag kommer inte köpa det har ju haft mååånga spel till det så det kommer ju inte va så många nya spel till det precis......... <_< :bah: :blink: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg