neVah Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 jag trycker på att göra en helt ny tomt...gör en familj, och flyttar in dem, gör fusket så jag får pengar , och sedan så går d et inte o bygga väggar!! inte nånting går på byggläge!!!!ingening kommer upp på tomten... kan någon säga hur j :unsure: ag gör?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 testa inatallera om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 28 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 har gjort det snart 4ggr... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 hmm maila ea och fråga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lokfarfargillarx-bok Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Ring till EA games Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Ring till EA games det är jobbigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Och dyrare... maila istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 (redigerat) Hört att många haft det problemet, finns det inga patchar eller uppdateringar till spelet för att fixa sånt? EDIT: Kanske finns här, http://www.google.se/search?hl=sv&q=sims+2+patches&meta= Redigerat 2 Februari 2005 av DanniQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Tryck bara ner knappen, o dra, kanske? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 vilken av dem patcharna ska jag ta då DanniQ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 jag hade samma problem en gång och jag fick skaffa en ny crack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 kan du skicka den cracken till mejj via msn lr nått sånt då??... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg