Simpsons Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Jag spelar ej så ofta, men det var ganska kul när jag fick tvillingar sen tog dom en av dom och bar runt på, och den andra fick ligga hur länge som helst på köksgolvet där dom föddes :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Mina vuxna sim dog efter dom hade haft s*x (kanske fick aids). Sen kasta toåringarna urnan i golvet :P ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Min sim gick igenom en trappa...För att vattna en buske. Det såg roligare ut än det låter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 När den där liemannen kom och skulle ta frun till en man... Men eftersom att mannen stod bredvid så såg det ut som om liemannen skulle ta honom... Det såg mycket knasigare ut än det låter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 när min sim dog.(han var änsam) så kom liemannen och så ringde han ett samtal och skrev i sin bok sen gick han på toa och satte på tven och allt möjligt. det var roligare än det låter. :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Lol va roligt allt låter :P Själv har jag inte varit med om något "knäppt" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Lol va roligt allt låter :P Själv har jag inte varit med om något "knäppt" Japp visst e det kul Förutom att jag bjöd in rektorn (Ville komma in på privat skolan) Sen när han kom tog han upp en nalle som låg på golvet.. Sen så satt den fast i hans mange så när han åkte satt nallen fast i mangen lol :D Det va as kul :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag hade laddat ner en atombomb och blixtrar till mitt sims så jag kunde skicka atombomber och blixtar på andra och jag gjorde det på brevbäraren och sånt :) haha jätte roligt :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag hade laddat ner en atombomb och blixtrar till mitt sims så jag kunde skicka atombomber och blixtar på andra och jag gjorde det på brevbäraren och sånt :) haha jätte roligt :gitarr: va de till 2:an eller?? kan man skicka saker man har laddat ner?? kan ni skicka kul saker issåfall????snälla :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 när min killsim och hans killjobbkamrat blev först kära, sen förlovade, sen gifta, sen adopterade barn, sen hånglade oavbrutet o hade myspys.. lol, då skratta ja länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Ja hade detta fusket på:boolProp testingcheatsEnabled true då gjorde ja en osynlig sim sen blev de inbrott och ja stängde in han runt väggar så att han inte kunde komma ut när polisen hade tagit han då sen gjorde ja så han dog lite senare på natten var han ett spöke då så tog han alla saker ja hade och när de blev morgon så tog ja bort graven då kom alla saker upp som han hade tagigt de såg helt j*vlar sjukt ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Vad coolt! Jag visste inte att man kunde göra så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg