frezy_man Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Vad säger ni om Sonic 3D då. Är inte det något att ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 vilket spel av alla spel ska jag köpa vilket är bäst Sonic spelen är rätt hyffsade men jag har inte spelat så många spel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 vad e street of rage förresten det där sonic and knuckles e det nån som säljer det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 KÖP SONIC 3!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Köp nå't Sonic. det är kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 sonic sonic sonic ta sonic otroligt att sega finns kvar på fuska och att denna tråd är röd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Sega var ju aldrig så stort och det enda bra spelen till det var ju sonic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Sega var ju aldrig så stort och det enda bra spelen till det var ju sonic. Vad är det du säger? Sega har visst varit stora, och är stora nu också. Ger ut många bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 jag gillar en hel hög med spel till Mega drive faktiskt... Alladin Sonic 1-3, knuckles, 3D är okej Lejonkungen Streets of rage spelen Turtles Road rash...spelen Något j*vla hockey spel, vet inte vad det heter =P Tiny tones Michro machines spelen regerar sin genre ihop med death rally och GTA..men MM va först Golden axe, har dock aldrig spelat tvåan Detta fast jag faktiskt inte spelat så många olika spel till Mega driven, men lär bli mer i framtiden...Super nintendo tycker jag har mer bra spel, helt klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg