Slasktratt Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jag är ute efter ett program, som bestämmer hur mycket av min lina som ska användas på vad. T.ex, om jag inte är hemma, borta nånstans, så är det ju ganska lämpligt att lägga 95% av linan på laglignerladdning istället för 2%. Och sedan använda 98% till ingenting. Finns det nåt sånt här program ? Eller hur ändrar man det ? Kort, jag sökes efter ett program/inställning som bestämmer hur mycket belastning jag ska ha på min lina, för varje aktivitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Sådana program måste arbeta på sammaställen som brandväggar o dy. Se efter i profsbrandväggar(kommando skal m.m.) där kan det finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 (redigerat) *Dubbel inlägg* Redigerat 30 Januari 2005 av henke37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Netlimeter...Det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jepps, Netlimiter. Hittade det innan. Tack ändå. Trevlig söndag, lås tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.