Gäst Liquid Silk Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 i så fall så säger jag typ... dom som gjort matrix soundtracket. o darude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 tror jag har mest Trance/Techno här har snart 250 GB bara Trance/Techno :D vet inte riktigt hur många låtar de e men det kan ni ju räkna ut. En låt e typ 3-6 MB :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 har ingen favorti, men en låt som fungerar bra på dans golvet är remixen av blablabla (orginal Gigi D'agostino, remix, vete f*n) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Dreamland-DJ Ross Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Lyssnar inte på det där skräpet Vad f*n lysnar du på då???För säger du "skräp" till Eminem i min tråd och sen till detta??!!Nå, vad lysnar du på då?? <_< <_< Förresten tycker jag om techno oxå. :) Men har ingen favvo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 om du vill ha techno ska du lysna på warp brothers eller dj shog dom har några bra låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 (redigerat) och man får inte glömma bamses dunder techno med många super duper bra låtar. Edit av K.K. Slayer:Ajabaja,inte dubbelposta Redigerat 9 Februari 2005 av GOLDEN MAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Techno och hiphop gillar jag rock det löjliga låt stillen som man ser hela tiden på böcker som försöker tro sig att det är coolt är s*****t.Gillar Counter-strike Techno Mix ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Lyssnar inte på det där skräpet Han lyssnar på metal..det gör även jag <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Hiphop är bäst Rock&Metal är fjantigt.T.ex i teknad serier visar dem rock för att barnen ska tro det är coolt Noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Hiphop är bäst Rock&Metal är fjantigt.T.ex i teknad serier visar dem rock för att barnen ska tro det är coolt Noob Ähh. Shut da fuck up! metal äger, hiphop suger lär dig det! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Hiphop är bäst Rock&Metal är fjantigt.T.ex i teknad serier visar dem rock för att barnen ska tro det är coolt Noob Näheee muhahahahaha Hiphop är mycket grymare bättre stil ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.