Gäst s_wiking Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Skrivet 31 Januari 2005 Hallå! Jag ska köpa en DVD-brännare, men har inte den blekaste aning om vad man ska tänka på. Tar tacksamt emot alla råd. Wiking :medieval: Citera
Rallypacker Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Skrivet 31 Januari 2005 Bränningsahstigheten, om den bränner dual-layer(dubbellagrit),pris, beffring m.m Citera
Icey Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Skrivet 31 Januari 2005 pris och hur bra den är alltså samma som Rallypacker ungifär Citera
Gäst s_wiking Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Skrivet 31 Januari 2005 Tack för svaren, men det är just ordet bra jag vill ha en förklaring på. Vad är en bra DVD då, det kan inte bara hanla om priset. Vad är dubbel...? :medieval: Citera
Rallypacker Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Skrivet 1 Februari 2005 det så att man kan bränna dubbel-lagrit, man kan bränna två lager på skivan så att man får plats med mer, tyvärr är sådana skivor dyra.. Citera
admin Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Skrivet 1 Februari 2005 En sådann här skulle jag rekommendera: http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=305764&cks=SER Nec har länge legat långt fram när det gäller DVD-brännare och det är många som köper dem och ytterst få som har problem med dem. Dessutom är den bland de billigare dvdbrännarna ;) Hastigheterna är samtidigt bland de högsta som finns ute på marknaden. Citera
Simpsons Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Skrivet 1 Februari 2005 En sådann här skulle jag rekommendera: http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=305764&cks=SER Nec har länge legat långt fram när det gäller DVD-brännare och det är många som köper dem och ytterst få som har problem med dem. Dessutom är den bland de billigare dvdbrännarna ;) Hastigheterna är samtidigt bland de högsta som finns ute på marknaden. Den verkar helt okej! :cool: Citera
ReGaLiS Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Skrivet 3 Februari 2005 håller med admin den är att rekomendera jag har just en sån och har som sakt aldrig haft problem me den (skrivfel, hårdvarufel m.m) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.