Hoppa till innehåll

Super Mario Sunshine


GFX master
 Dela

Rekommendera inlägg

hur klarar man den där updraget i träsken(kommer inte ihåg va den heter) då man ska rädda borgmästaren men man har ingen vatten spruttar grej,man måste klara den normal men ja vet inte hur..

 

några tips tack?????????

 

för det första:

 

har du frågor om spelet kan du väl göra en egen topic <_<

 

men jag är snäll nog att svara ÄNDÅ! i hålen gör du ett markduns, då är det bara att klättra omkring och leta sen, det säger all piantas, pratar du inte med dom eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det tredje på Sirena Beach kan vara det man ska ha Yoshi till. Om du inte har Yoshi: Skaffa

 

När man ska rädda Borgmästaren i Pianta Village ska man gå ner i rätt hål så man kommer till undersidan av byn. Jag har för mig att man måste springa runt hela alltet och hoppa ner i ett hål i det höga gräset. Då ska man komma till borgmästaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

~SPOILER VARNING~

 

GFX master, jag minns inte riktigt, men jag ska hjälpa dig så gott det går. Först ska du in på herrtoaletten och hitta ett läckande tak, där ska du hoppa igenom. I rummet ovanför ska du spruta vatten på tavlan med solnedgången. Hoppa igenom och du kommer till nästa rum där du ska skjuta vatten på garderobsdörrarna. Nästa rum är jag lite osäker, det var nog ett rum där man kan skjuta vatten på en bokhylla. sedan i sista rummet ska du göra en pound-the-ground på marken. Du kommer komma till ett rum med ett antal lådor. I en ligger annanasen som du kan ta till Yoshi. Om Du får ont om magsaft från yoshi är det bäst att springa ner till fruktståndet, annars måste du göra allt igen.

Redigerat av KazeN^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

~SPOILER VARNING~

 

GFX master, jag minns inte riktigt, men jag ska hjälpa dig så gott det går. Först ska du in på herrtoaletten och hitta ett läckande tak, där ska du hoppa igenom. I rummet ovanför ska du spruta vatten på tavlan med solnedgången. Hoppa igenom och du kommer till nästa rum där du ska skjuta vatten på garderobsdörrarna. Nästa rum är jag lite osäker, det var nog ett rum där man kan skjuta vatten på en bokhylla. sedan i sista rummet ska du göra en pound-the-ground på marken. Du kommer komma till ett rum med ett antal lådor. I en ligger annanasen som du kan ta till Yoshi. Om Du får ont om magsaft från yoshi är det bäst att springa ner till fruktståndet, annars måste du göra allt igen.

 

tack!

 

ska prova så fort jag hinner :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...