GFX master Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 (redigerat) hjälp :cry: jag tror att man ska göra så här: man går upp i taket och mosar så det blir ett hål, men jag kan inte, spökena är i vägen! :angry: hur ska man komma in i bassängen? :huh: Redigerat 31 Januari 2005 av GFX master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 hur klarar man den där updraget i träsken(kommer inte ihåg va den heter) då man ska rädda borgmästaren men man har ingen vatten spruttar grej,man måste klara den normal men ja vet inte hur.. några tips tack????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GFX master Skrivet 1 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 hur klarar man den där updraget i träsken(kommer inte ihåg va den heter) då man ska rädda borgmästaren men man har ingen vatten spruttar grej,man måste klara den normal men ja vet inte hur.. några tips tack????????? för det första: har du frågor om spelet kan du väl göra en egen topic <_< men jag är snäll nog att svara ÄNDÅ! i hålen gör du ett markduns, då är det bara att klättra omkring och leta sen, det säger all piantas, pratar du inte med dom eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 ja har pratat me de o de sa inget om de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Det tredje på Sirena Beach kan vara det man ska ha Yoshi till. Om du inte har Yoshi: Skaffa När man ska rädda Borgmästaren i Pianta Village ska man gå ner i rätt hål så man kommer till undersidan av byn. Jag har för mig att man måste springa runt hela alltet och hoppa ner i ett hål i det höga gräset. Då ska man komma till borgmästaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GFX master Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 jag har en yoshi där men ingen ananas, när jag går till stället med massa frukt säger dom att dom hade ananas i morse... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GFX master Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 är det ingen som vet eller!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 (redigerat) är det ingen som vet eller!? yoshi ska skjuta ljuce på dom :medieval: Redigerat 7 Februari 2005 av Chaotix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 (redigerat) ~SPOILER VARNING~ GFX master, jag minns inte riktigt, men jag ska hjälpa dig så gott det går. Först ska du in på herrtoaletten och hitta ett läckande tak, där ska du hoppa igenom. I rummet ovanför ska du spruta vatten på tavlan med solnedgången. Hoppa igenom och du kommer till nästa rum där du ska skjuta vatten på garderobsdörrarna. Nästa rum är jag lite osäker, det var nog ett rum där man kan skjuta vatten på en bokhylla. sedan i sista rummet ska du göra en pound-the-ground på marken. Du kommer komma till ett rum med ett antal lådor. I en ligger annanasen som du kan ta till Yoshi. Om Du får ont om magsaft från yoshi är det bäst att springa ner till fruktståndet, annars måste du göra allt igen. Redigerat 7 Februari 2005 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GFX master Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 ~SPOILER VARNING~ GFX master, jag minns inte riktigt, men jag ska hjälpa dig så gott det går. Först ska du in på herrtoaletten och hitta ett läckande tak, där ska du hoppa igenom. I rummet ovanför ska du spruta vatten på tavlan med solnedgången. Hoppa igenom och du kommer till nästa rum där du ska skjuta vatten på garderobsdörrarna. Nästa rum är jag lite osäker, det var nog ett rum där man kan skjuta vatten på en bokhylla. sedan i sista rummet ska du göra en pound-the-ground på marken. Du kommer komma till ett rum med ett antal lådor. I en ligger annanasen som du kan ta till Yoshi. Om Du får ont om magsaft från yoshi är det bäst att springa ner till fruktståndet, annars måste du göra allt igen. tack! ska prova så fort jag hinner :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg