Simpsons Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Skrivet 31 Januari 2005 (redigerat) Hur får man in brushes i photoshop? Jag har filen men jag vet ej var jag ska lägga den! Kan någon helpa mig?? :blink: Och var hittar jag dom sedan i programmet? Snälla hjälp mig snabbt! :( Redigerat 31 Januari 2005 av Simpsons Citera
KazeN Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Skrivet 3 Februari 2005 leta upp photoshop mappen först. Där ska du se en mapp som heter typ presets. klicka och du hittar en mapp där det står brushes, klistra in din brush fil i den mappen. Gå in på photoshop och välj brush tool. högerklicka på bilden och du ska få upp en ruta med olika storlekar på penslar. Klicka på en pil uppe till höger och en lista dyker upp. Tryck på load brush och gå in på presets-brush eller var du nu la filen. rulla längst ner på listan där storlekarna är på brushsidan och den ska finnas där. Citera
nesse Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Skrivet 3 Februari 2005 hur gör man egna brushes i photoshop då? Citera
Simpsons Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2005 Ahhh!, tack ska testa det!! :D Citera
Autobahn Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Skrivet 4 Februari 2005 Ett annat sätt är att om du går in på en brush(på internet) så kan du högerklicka och sedan gå in på "Spara bild som" sen är det bara att öppna brushen i PS Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.