primat Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 wohoo da da da da da da da da wohoo da da da da da da da da da wohoo da da da da da da da wohoo, wohoo... vad heter den nu dåååååå. jag kommer inte ihåg texten mer än wohoo. det är någon rocklåt och är ofta på gladiatorerna ps: jag har kollat letssingit men wohoo är en för kort string av låten :ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Prova på att leta efter Gladiator Cd:n har för mig att dom gav ut en förut där kanske du kan hitta den!!! :huh: (jag antar att det är serien på tv4 som du menar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 jag vet vilken låt du menar... jag vill oxå veta vilken den där vodafone låten heter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Hahaha, snygg tolkning av texten. Vet inte om den går på gladiatorerna, men en klassiker. <-Blur - Song 2-> Wooooo Hooooooo! Wooooo Hooooooo! Wooooo Hooooooo! Wooooo Hooooooo! I got my head checked By a jumbo jet It wasn't easy but nothing is no When I feel heavy metal And I'm pins and I'm needles Well, I lie and I'm easy All the time but I am never sure why I need you Pleased to meet you I got my head down When I was young It's not my problem It's not my problem When I feel heavy metal And I'm pins and I'm needles Well, I lie and I'm easy All the time but I am never sure why I need you Pleased to meet you Yeah Yeah Yeah Yeah Yeah Yeah Oh Yeah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Blur - Woo Hoo Heter den väll eller så kanske den hette Blur - Woo Hoo Song ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Blur - Woo Hoo Heter den väll eller så kanske den hette Blur - Woo Hoo Song ;) Ää...nope. Blur - Song 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.