Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag är stor i spirit temple och siter fast som vanligt. Detta är alltså Oott Master Quest. Det är en gubbe med yxa och rustnig han tapar den om man skadar honom myket. I rumet finns nio stora stenstollar so bara han kan slå sönder. Dom står mot vägen 3 och 3 och bildar liksom en liten plats i miten för den i miten står lite långt bort från vägen. Bakom 2 såna finns en guldskultuna bakom den andra finns ingenting. För att få guldskulltunorna måste han slå sönder en av stollarna minnst. Sen när han dör får man inget annat en tre hjärtan! Om något profs där ute ser det här eller om någon ens fattar så svara. :medieval:

Skrivet

När jag gick igenom spelet undrade jag också på det men jag kommer ihåg var det rummet bara är onödigt. Strunta i det och försök komma vidare istället. Det finns rum man inte ens behöver gå till! Bara man får Mirror Shild klarar man sig mycket bättre. :)

Skrivet

Jaha men då är mirror shield mit problem. Kan inte hitta det. Men har du något tips om hur jag ska klara det? Som att tryka på knapen och hålla den nere i rumet med fyra laser ögon. Precis efter rumet med den stora statyn som bossen är bakom. Och jusdet det är en kridor som man ska skuta sig över med hakskot över en eld före rumet.

Skrivet

Tyvär det gick inte :( . Dom hade skrivit en grej som inte fanns. Här är problemet:

Nu ska du spela Prelude of Light så att du kommer til Temple of Time. Plocka upp mästarsvärdet och bli vuxen. Återvänd sedan till Spirit Temple och kliv in i det ännu en gång (A) . Nu när du har Silver Gauntlets kan du som sagt knuffa på det stora blocket till höger, så gör det. På så vis kommer du till en Beamos och en switch precis ovanför den. Skjut på switchen och de båda gallerdörrarna öppnas. Börja med att gå in i rummet till vänster (K).

Hallå det finns ju inget stort block i rum A. Nån måste blandat i hopp spelen, Master Quest och inte Master Quest.

Skrivet

Kolla den här kompletta guiden till Zelda Ocarina Of Time MQ:

Guide till zoot mq

hej jag sitter fast i zelda..är i earth temple och skall göra något med mirrorsheild va skall jag göra...jag vet jag skall reflektera men vart skall jag stå och hur,,skall jag göra ...m

mvh..louu

Skrivet

Hallå varför gör du inte ett eget ämne om det där. Det här ämnet är till mit problem om du fasnat på något så starta ett eget ämne till dit problem i stället för att gå in och fråga på andras.

• Skapa ny...