rg_fuskare Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 alla items som du fått av boss digimon t ex. Pharaomon, Mastertyranomon, HiAndromon,o.s.v. Om du har alla så ska du gå till MetalEtemon i north sector så gör han 5 epic items till dig har du sålt eller blivit av med dem så får du hitta på nått nytt. Men frågan är hur man kommer till north sector. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
countmon Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 det är ju lätt man ska bara ta ägget i AM zuzaku city under vattne också vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 (redigerat) mm jag har både Digmon och Submarimon men när man lettar efter epic items så kan man bara vara i east sector, eller e de inte så hos dig??? :blink: Redigerat 9 Februari 2005 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
countmon Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 mm jag har både Digmon och Submarimon men när man lettar efter epic items så kan man bara vara i east sector, eller e de inte så hos dig??? :blink: man måsste väll börga om hela digimon world 2003 spelet. <_< :angry: det tar så longt tid :zzz: och det är risk att mitt spel hackar när man kommer in i admin center. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 ni borde ha lettat efter epic items innan ni mötte galacticmon.. kanske att besegra BK digimons är ett annat sett att få tag på epic items.. men vad hetter de items man får efter man besegrat bk digimon??Om de heter "Invincible(För Veemon/Guilmon/Agumon),Eternally(För Renamon/Patamon),Super Nova(För Kumamon),Punishment(För Monmon),Muramasa(För Kotemon)Så e det nog epic items Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 ni borde ha lettat efter epic items innan ni mötte galacticmon.. kanske att besegra BK digimons är ett annat sett att få tag på epic items.. men vad hetter de items man får efter man besegrat bk digimon??Om de heter "Invincible(För Veemon/Guilmon/Agumon),Eternally(För Renamon/Patamon),Super Nova(För Kumamon),Punishment(För Monmon),Muramasa(För Kotemon)Så e det nog epic items jag har invicible (tror jag), super nova och punishment! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg