Hoppa till innehåll

Saverens Digimon?

Rukario

Rekommendera inlägg

alla items som du fått av boss digimon t ex. Pharaomon, Mastertyranomon, HiAndromon,o.s.v. Om du har alla så ska du gå till MetalEtemon i north sector så gör han 5 epic items till dig har du sålt eller blivit av med dem så får du hitta på nått nytt. Men frågan är hur man kommer till north sector.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm jag har både Digmon och Submarimon men när man lettar efter epic items så kan man bara vara i east sector, eller e de inte så hos dig??? :blink:

man måsste väll börga om hela digimon world 2003 spelet. <_< :angry:

det tar så longt tid :zzz: och det är risk att mitt spel hackar när man kommer in i admin center. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ni borde ha lettat efter epic items innan ni mötte galacticmon..

kanske att besegra BK digimons är ett annat sett att få tag på epic items..

men vad hetter de items man får efter man besegrat bk digimon??Om de heter "Invincible(För Veemon/Guilmon/Agumon),Eternally(För Renamon/Patamon),Super Nova(För Kumamon),Punishment(För Monmon),Muramasa(För Kotemon)Så e det nog epic items

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ni borde ha lettat efter epic items innan ni mötte galacticmon..

kanske att besegra BK digimons är ett annat sett att få tag på epic items..

men vad hetter de items man får efter man besegrat bk digimon??Om de heter "Invincible(För Veemon/Guilmon/Agumon),Eternally(För Renamon/Patamon),Super Nova(För Kumamon),Punishment(För Monmon),Muramasa(För Kotemon)Så e det nog epic items

jag har invicible (tror jag), super nova och punishment!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...