Rallypacker Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 jupp, det var det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 jag har ett alladin advance chip.men när jag startar mitt xbox står det xecuter 2!!! aja skit samma jag tycker mitt chip är bra! det var billigt och så hade man ju en kompis som kunde instalera chippet :cool: chipp plus instalering kostade för mig ungefär 400 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 du har antagligen såna bios.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 (redigerat) Man kan lägga in spel på hårddisken på de flesta chipp jag har hört talas om. Men man kan spela "Pirat kopior" på alla chipp. EDIT: Det står "Xecuter 2" på mitt med, fast jag har ett xenium ice.... Det beror på bioset, inte chippet Ja det kan man och importera fast vill helst inte prata om det. Asså jag fattar inte varför det är olagligt att tanka hem spel till hårddisken och filmer därför att fuska.se annonserar ju sidor som dem säger Köp Xecuter 2 lägg in hårddisk så kan du lägga in Emulatorer spel Dvd musik o.s.v. Det var våra kompisar som chippade vår Xbox Xecuter 2 Inklusiv 120 Gigabyte hårddisk blev tillsamans 1100 kr ganska prisvärt Inte olagligt och chippa !!!! Fast man måste använda chippet på rätt sätt ! ojj!! kostade det dejj så mkt för allt d där?? för mejj kostade d 400... 200 för xecuter 2 chippet och 200 för hårddisken... min farbrors kompis gjorde all tåt mejj... Det går o lägga in spel på hårddisken med xecuter 2, jag ycker d är bäst!! jag har d själv... Redigerat 9 April 2005 av quaked_ess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Ja orka inte göra en tråd men om jag ska få mitt chippat Ska jag då ha xecuter 2? Kostar det mycket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Man kan lägga in spel på hårddisken på de flesta chipp jag har hört talas om. Men man kan spela "Pirat kopior" på alla chipp.EDIT: Det står "Xecuter 2" på mitt med, fast jag har ett xenium ice.... Det beror på bioset, inte chippet Ja det kan man och importera fast vill helst inte prata om det. Asså jag fattar inte varför det är olagligt att tanka hem spel till hårddisken och filmer därför att fuska.se annonserar ju sidor som dem säger Köp Xecuter 2 lägg in hårddisk så kan du lägga in Emulatorer spel Dvd musik o.s.v. Det var våra kompisar som chippade vår Xbox Xecuter 2 Inklusiv 120 Gigabyte hårddisk blev tillsamans 1100 kr ganska prisvärt Inte olagligt och chippa !!!! Fast man måste använda chippet på rätt sätt ! ojj!! kostade det dejj så mkt för allt d där?? för mejj kostade d 400... 200 för xecuter 2 chippet och 200 för hårddisken... min farbrors kompis gjorde all tåt mejj... Det går o lägga in spel på hårddisken med xecuter 2, jag ycker d är bäst!! jag har d själv... <{POST_SNAPBACK}> f*n vad billig 120 gb hårdisk var billigt för dig då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 det kostade 1000kr när jag chippade min box med ett smartxx v2 chipp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 det kostade 1000kr när jag chippade min box med ett smartxx v2 chipp Det är mycket!Hoppas jag inte måste betal själv allt :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 att chippa mitt kostade 600 kr.. enbart chipp. vill du ha hd så kostar det oftast mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Tar det lika mycket plats till spel om man chippar eller tar det mindre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 lika mycket plat. och man kan ju inte lägga in spel om man inte har chippat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 smartxx chippen har den mest kompliserade program varan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg