Zoqlix Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Kan man köpa Madd dog's hus ? ;) och vad kan man göra där och vad finns där ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 När du har kommit långt i spelet så öppnar du spelets sista del: Home Coming to Los Santos. Då är första uppdraget att återta Madd Dog´s hus från en knark kung. Men man kan inte göra nånting, förutom att man får en Go- Kart där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Det finns ''Night Evision'' där sen finns det ett gym,några små spel.En pol ut och inne mer vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Men jag hatar vara i det huset, vet inte varför.. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 I Love it! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Kan man ställa bilar i garaget?För det öppnar sig aldrig..? :huh: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 nepp. det är coolt att den har en heliport(helikopterplatta) iaf :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Det finns ''Night Evision '' där sen finns det ett gym,några små spel.En pol ut och inne mer vet jag inte. var finns "Night Evisionen" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 När du har kommit långt i spelet så öppnar du spelets sista del: Home Coming to Los Santos. Då är första uppdraget att återta Madd Dog´s hus från en knark kung. Men man kan inte göra nånting, förutom att man får en Go- Kart där. var finns go-karten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg