sigge_0 Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 :bah: kan du något fusk cs 1.6 jag kan ett sv_gravity 50 kan du något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Omg de e inget Fusk du måste vara n00b!! sv_gravity är ett komando man kan skrica in i konsolen Wall hack är ett FUSK!!!! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 hata cheaters.. sv_ är inga fusk.. men det finns ju aim bot, aim hack, speed hack och wallhack som björnen nämde.. sen finne det ju andra fusk som jag inte känner till.. men jag hatar cheaters.. hoppas ditt account blir bannat.. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNoMiNo Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Behöver hjälp med metacheat 4.71 för när jag har installerat det och när jag har gått in på cs i en server och trycker på h så kommer bara den vanliga menyn upp? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dead Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Gå in på den här sidan om ni vill fuska på cs http://cheatdb.hp-board.com/cdb/cdb_core.p...stgame&gameid=3 :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Men vafan, han trodde det va fusk. Vilken det inte är så ni behöver inte hugga huvet av honom bara för att han trodde det.. sv_stepsize 9999999 - Ett kommando som gör att du automatiskt går upp på ställen där du egentligen inte ska vara på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 f*n va tråkigt me fusk. Har testat själv d gick mycket dåligare än utan. D va bara störande me fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pitroliiito Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Sv_gravity e inget fusk ! Yamh ett fusk och speed hack ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jag är inte så inne i cs.. så jag vet inte vad Yamh gör.. kan nån svara på de?? (Inte för att jag ska cheata men iaf) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg