Schassen Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Orka med fusk på ett sånt spel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 alltså kan ni inte leva utan fusk ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPGman Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Hur skaffar man RPG maker och e de gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Hur lägger man ut spel då? När jag är klar med min Super Pacman special (Super Pacman blev inget bra spel) kan jag lägga ut det. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Hehe har det samma handling som pacman eller ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 (redigerat) Näää. Det enda som är lika med mitt spel och pacman är bilden på hjälten. Skälva spelet är ett plattformsspel. Det går ut på att ta sig igenom banor och klara bossar (som på Super Mario). Redigerat 4 Februari 2005 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Hur skaffar man RPG maker och e de gratis Håll dig till trådens ämne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 alltså kan ni inte leva utan fusk ?? varför skulle vi annars vara medlemmar på fuska???jag menar förutom hjälp,kul att prata med andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPGman Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Hur skaffar man RPG maker och e de gratis <{POST_SNAPBACK}> Håll dig till trådens ämne <{POST_SNAPBACK}>[/qjag undrar ju bara för att jag också vill göra ett spel :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Hur får jag programmet game maker? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPGman Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Hur får jag programmet game maker? :lol: www.gamemaker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 lool okej :D Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.