Xynthiar Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 det funkar typ inte med vodafone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Ok men ja tror det e Telia eller nåt. Ps. har inte vodafone blett till comviq? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 (redigerat) Ok men ja tror det e Telia eller nåt. Ps. har inte vodafone blett till comviq? tele2+comviq=tele2comiq the company that brings you small bills :D Redigerat 4 Februari 2005 av Falconeric Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 jag vill bli FuskaVIP igen men det går inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Osis mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Vodafone fungerar perfekt. Använder själv vodafone... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Hände samma sak för mig med men när jag gjorde det försvann pengar men jag blev inte VIP :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Hände samma sak för mig med men när jag gjorde det försvann pengar men jag blev inte VIP :angry: Maila från vilket nummer du försöker och texten du skriver exakt till [email protected] ta även med svaret du får extakt. Glöm inte heller skriva din operatör, t.ex vodafone samt datum och tid. Annars kan vi inte göra något åt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Jag gjorde det men funka ej ... Aja det var ändå bara 20 kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Jag byta till pappas mobil och då funka det. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.