Spawn Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Är forumet klart än alltså klar uppdaterad för man kan inte se ssaker som om den andra är online elller hur många fusk/resecioner hon eller han har gjort så jag undrade ska ni fixa det och när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Nej det är inte riktigt klart än.. Om någon är online eller offline går och se. Står i kanten av varje person brevid profil, står antingen AV eller PÅ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Om jag ska vara helt ärlig tycker jag att forumet ser sämre ut nu. Sämre gränssnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 det står ju vilket inlägg som man läser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Okej :D tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 jag tycker det ser bättre ut nu speciellt med de nya skalen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.