Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Tja jag har några öknamn i min skola "Mobbnings namn" mina är dessa: Zelda bögen. Svartskalle. --> jag är svensk Svarting. skriv era om ni vill Jag tycker dom är fega dom som säger sådana ord. Jag gillar zelda spelen och det står jag för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 lol gilla Zelda spelen aja iaf så har jag bara liiiiite öknamn eller tja retnamn dom är: Brownie(brunhårig) Psykopat Frissören..................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 lol gilla Zelda spelen aja iaf så har jag bara liiiiite öknamn eller tja retnamn dom är: Brownie(brunhårig) Psykopat Frissören..................... Hahahha!!Det passar dig, 0013! :P :lol: :lol: Jag har inget! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Personer i min klass brukar kalla mig haxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 haha nu kallas jag också mobilförstöraren.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Jag kallas mobboffer ibland fast jag inte är mobbad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Normalt: Hora Pokemon nörtti Lesbo Like I care? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Dom kallar mig även för Pokemon Tönt :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 (redigerat) Jag har blivit kallad allt från shrek till bäver. Jag har även blivit kallad bög p.g.a att jag svart runt ögonen Redigerat 3 Februari 2005 av Slither Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Det har jag också blivit kallad, Slither, av samma anledning. Och jag är tjej? Människor tror jag är kille ibland... O.o Blivit kallad diverse saker. Bl.a. glasögonorm, pinne (är smal) och spelgalning bara för att jag är tjej. T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Det är så skitigt! De leker visst tuffa :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Jag blev förut kallad putte.. Numer: Kungen :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.