K.K. Slayer Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Tv-spels narkoman och?? de e ju min hobby :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fabian Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 hehe...i min klass spöar jag ner alla..så om det är nån som säger något dumt om mej spöar jag ner dem.. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 (redigerat) Jag blev förut kallad putte.. Numer: Kungen :kung: Jag brukar bli kallad Kingen och för racketen men det vill jag inte Redigerat 4 Februari 2005 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Jag har blivit kallad allt från shrek till bäver. Jag har även blivit kallad bög p.g.a att jag svart runt ögonen bävrar äger ju >_> ta det som en komplimang istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 hehe...i min klass spöar jag ner alla..så om det är nån som säger något dumt om mej spöar jag ner dem.. :evil: Ja, det är den bästa alternativen, att man måste bara visa lite att man är tuff, så bryr dem sig inte om en. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Spela roll om man e tuff lr inte <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 (redigerat) Jag är en mästare på att retas så om nån säger nåt till mig kommer jag på nåt 10 gånger elakare :) Redigerat 6 Februari 2005 av Orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 och Shockwawe spöar skiten ur dig <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Jag är en mästare på att retas så om nån säger nåt till mig kommer jag på nåt 10 gånger elakare :) Varför då?Är du mesig? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 När jag hade långt hår, kallades jag för tjej (är kille), fast det kanske inte är så konstigt. Jag kallas ofta konstig eller dampig. En av mina kompisar kallas Dampmästaren. Jag kallas jobbig, störd, CP, damp, mongo och sånt. Jag har ett visst jobbigt betende som jag vill sluta med men som jag inte kan. Lite som att röka. Skulle behöva besöka en psykolog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Öhh..Wirde..?? :huh: Det var ju inte bra att du har det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Jag är en mästare på att retas så om nån säger nåt till mig kommer jag på nåt 10 gånger elakare :) Nej, jag bara "sticker ut" lite(mycket) från mängden och så skiter jag i om andra uppfattar mig tuff lr inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.