Hoppa till innehåll

Öknamn


Gäst Tutankoopa
 Dela

Rekommendera inlägg

Menar du slang ord och sånt ok.

 

Jiddra inte

Abrii kom då Kom då

Tyst du breee vad ska du göra

 

Cook dum

Bruushan !

och mer det är skönt med såna dära ord !

jag ska kutta !

 

Vi har också en rasist i skolan som säger j*vla invandrare j*vla kurd och sånt hela tiden men det får han sig en rejäl omgång !

 

Och några idioter säger

 

H*r unge

Ska k****a din mamma

Fast det är bara för missuppfostrade barn

 

 

Halleluja , Äntligen någon som kan föra in nysvenskan till det här forumet <_<

 

( ironi för er som inte förstår )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 112
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag har bara två stycken...

haha o dem gillar jag faktiskt...

men ingen kallar mejj dem, bara några i högstadiet som vill j*vlas hela tiden...

dem är:

laliklantig

och kebabmannen

kebab e något som vi säger väldigt ofta...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vafan.. Öknamn.

 

Långben kommer väl fram ibland, men för f*n. Det är en fördel att vara lång.

Skateboardfjant har jag också hört, men.. Gah. Det är min hobby, varför ta åt mig ? Wannabe-Tony Hawk har jag också hört.. suck.

 

Sen brukar jag bli kallad Jers eller Jersan, vilket är jävligt irreterande, vilket dom vet, kanske därför dom gör det.. :huh: <host> Ragnarök här på forumet <host>

 

ne hellre kort än lång -.-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menar du slang ord och sånt ok.

 

Jiddra inte

Abrii kom då Kom då

Tyst du breee vad ska du göra

 

Cook dum

Bruushan !

och mer det är skönt med såna dära ord !

jag ska kutta !

 

Vi har också en rasist i skolan som säger j*vla invandrare j*vla kurd och sånt hela tiden men det får han sig en rejäl omgång !

 

Och några idioter säger

 

H*r unge

Ska k****a din mamma

Fast det är bara för missuppfostrade barn

 

 

 

 

 

 

 

Halleluja , Äntligen någon som kan föra in nysvenskan till det här forumet 

 

( ironi för er som inte förstår )

nu e vi 3 för ja e mästare på slang ord...... B)

brukade kallas slangis lr nåt sånt typ förut men de har slutat nu(bråka me en kille sen blev alla schysta)

 

Vafan.. Öknamn.

 

Långben kommer väl fram ibland, men för f*n. Det är en fördel att vara lång.

Skateboardfjant har jag också hört, men.. Gah. Det är min hobby, varför ta åt mig ? Wannabe-Tony Hawk har jag också hört.. suck.

 

Sen brukar jag bli kallad Jers eller Jersan, vilket är jävligt irreterande, vilket dom vet, kanske därför dom gör det..  <host> Ragnarök här på forumet <host>

 

 

 

 

 

ne hellre kort än lång -.-

 

hahaha säger du de för du e kort lr?? :P bättre att va jämn me alla(fast de kan va bra att va lång....bättre än att va kort iaf)

Redigerat av Dark_samus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag blir oftast kallad Jocke.för jag heter Joakim..men annars är jag cola narkoman.. FÖR JAG ÄLSKAR!!!! COLA!!

 

Hehe ja me . min kusin säger att jag är colaberoende o massa saker men jag vet att jag inte e beroende så jag tar inte åt mig.

 

säger nån att man e h*ra o h*runge så e de ingen ide att ta åt sig för det e ingen som känner till dig o din familj så som du. och säger dom att man e cp o har damp så e de ingen ide att ta åt sig för det e som sagt du som vet mest om din kkropp o sjukdomar.

Redigerat av kimp@n
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menar du slang ord och sånt ok.

 

Jiddra inte

Abrii kom då Kom då

Tyst du breee vad ska du göra

 

Cook dum

Bruushan !

och mer det är skönt med såna dära ord !

jag ska kutta !

 

Vi har också en rasist i skolan som säger j*vla invandrare j*vla kurd och sånt hela tiden men det får han sig en rejäl omgång !

 

Och några idioter säger

 

H*r unge

Ska k****a din mamma

Fast det är bara för missuppfostrade barn

 

 

 

 

 

 

 

Halleluja , Äntligen någon som kan föra in nysvenskan till det här forumet 

 

( ironi för er som inte förstår )

nu e vi 3 för ja e mästare på slang ord...... B)

brukade kallas slangis lr nåt sånt typ förut men de har slutat nu(bråka me en kille sen blev alla schysta)

 

Vafan.. Öknamn.

 

Långben kommer väl fram ibland, men för f*n. Det är en fördel att vara lång.

Skateboardfjant har jag också hört, men.. Gah. Det är min hobby, varför ta åt mig ? Wannabe-Tony Hawk har jag också hört.. suck.

 

Sen brukar jag bli kallad Jers eller Jersan, vilket är jävligt irreterande, vilket dom vet, kanske därför dom gör det..  <host> Ragnarök här på forumet <host>

 

 

 

 

 

ne hellre kort än lång -.-

 

hahaha säger du de för du e kort lr?? :P bättre att va jämn me alla(fast de kan va bra att va lång....bättre än att va kort iaf)

jag är ganska kort.... hellre se upp på andra än titta ner... jag känner mig obekväm då :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv har man nog bara haft ett smek namn. Frezy/Fresy/Fressy eller något sådant. Kan inte komma på att jag haft något öknamn. I alla fall inte vad jag känner till. Däremot vet jag massa andra öknamn. Tycker det är kul med sånna fast ibland kanske inte personen som har ett visst öknamn ska höra det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...