Hoppa till innehåll

Vilket Spel Ska Ja Köpa ?

Joko

viket av dessa spel ????  

49 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Måste säga att det enda han lyckades med var att irritera....

Har du nånsin spelat mario tennis? Ett otroligt underhållande spel så tvåan kan ju inte bli annat än bättre!!!

hardu någonsin tittat i en spel tidning? i sånnafall kanske du har sett hur dåliga betyg mario tennis har fått och hur fruktansvärt bra kritik resident evil 4 har fått ja ja men de e ditt val men vill du slänga pengar i sjön på mario tennis så gör det och jag har testat det till 64:an och det var ytterst mediokert
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Zelda kommer inte komma förräns 28 augusti till sverige så du hinner nog köpa

flera spel tills dess. köp det som passar dig. Om jag skulle välja mellan mario

tennis och resident evil hade jag tagit resident evil. Det verkar bra faktiskt, samt

har fått bra kritik.

PS. Jag skulle vilja veta om den där mr_onkel har lärt sig något om punkter i

skolan. Det är extremt jobbigt att läsa det du skriver. Själv tycker jag att du ska

KÖÖÖÖPPPPAAAAA dig en påse godis och sätta dig och kolla på kalle anka, vid

tv:n istället. snälla bättra dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem sa nåt om augusti. Vi här i europa lär inte se skymten av zelda förrens nästa år.....

Och kan alla sluta skriva the tentative title det betyder ju bara obestämd titel vilket inte säger nåt om spelet. Mr_onkel jag har förmodligen tittat i fler speltidningar än vad du har....och allt jag fått ut av det är några snygga bilder från spelen och några demo:n.

Speltidningsrecencenterna har knappast likadan spelsmak som jag så att köpa spel efter vad dom tycker resulterar oftast i att du missar nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...