Schassen Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Finns det nåt fusk eller nånsorts trainer till GTA III så att man är odödlig? Finns ju nämligen en till GTA Vice City så jag tänkte att det borde finnas en till GTA III också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Finns det inte på FUSkA.se ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Vet inte om det finns fusk för odödlig het men testa denna orkar inte kolla igenom http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/hints.html#Codes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Det där är ju till GTA San Andreas och inte GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Jag har inte hittat nåt sånt fusk. Men du kan ladda ner en Trainer (ett fuskprogram) här på fuska.se. Om du har den på behöver du bara trycka 2 knappar för att aktivera ett fusk och det finns nya fusk tex odödlighet. Du måste ha Trainern i GTA:III mappen och sen starta den därifrån annars funkar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Vet vad en trainer är. Kan du ge mig en länk så att jag kan ladda ner den? Är för lat för att söka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Ojsan trodde du ville ha till GTA san andreas SRY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Klant, san andreas finns inte änns på pc än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Ojjj.... Vad dum jag är loool !! Tänkte inte på det ... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Kan vi gå tillbaka till min fråga nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 men fanns detr inte på www.fuska.se så sök på google :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.