💬
Logga in
Fuska.se

Böcker.

19 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Vilken är den bästa bok du läst ?

Kan ni rekomendera något ?

4 Feb 2005
Nivå 7 · Fuskare

gillar du fantasy kan jag massvis gör du inte det så vet jag inte

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

Gillar för det mesta nått i stil med Harry Potter/Sagan om ringen.

5 Feb 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Läser en ganska gammal bok som heter Jurtjykyrkogården eller nå't... Är så (PIP) läbbig! Den finns även som film, men jag får inte se den... ='(

Nivå 7 · Fuskare

Isåfall kan jag rekommendera nån av Eddings böcker. Han har skrivit ett flertal serier (en serie= 5 böcker) blandannat Sagan om Mallorea och Sagan om Belgarion. Gå in på Cdon eller nån bokus eller nån annan sida och sök på eddings så får du se!!! Böckerna är enligt mig det bästa som går att få tag på inom fantasy-genren!!

Nivå 5 · Fuskare

Läs boken "Alkemisten". Den är väldigt bra!

7 Feb 2005
Nivå 7 · Fuskare

Ifall du gillar Nordisk mytologi ska du läsa Alvprinsen och uppförljaren Alvkungen!

Annars kan du läsa min bok"Moon Wars"fast den kan du ju ej läsa för det finns bara ett exemplar av den :D hihi

12 Feb 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

Harry Potter och fången från Azkaban.

Harry potter och den Flammande Bägaren

Iron Maiden: Scream For Me Sweden!

Senast ändrad:

14 Feb 2005

ALLA Dragon ball böckerna

↗ till inlägget

Redan på kläderna kan man se vem personen är. Och det är bra. Klädstil är personlighet.

Men om alla skulle få klä sig exakt hur dom vill, kan jag ju f*n ränna till skolan naken, men raggsockar och ett jungel löv framför underlivet.

Är det inte pocket aja du får tycka som du vill men jag trodde vi menar utan pratbubblor och sånt men aja kör till.Gillar också alla DragonBall böcker och Fröken europa och alla harry potter.
15 Feb 2005
↗ till inlägget

Redan på kläderna kan man se vem personen är. Och det är bra. Klädstil är personlighet.

Men om alla skulle få klä sig exakt hur dom vill, kan jag ju f*n ränna till skolan naken, men raggsockar och ett jungel löv framför underlivet.

Pocket?! Knappast :lol:

↗ till inlägget

Det är en pocket -.-

läs harry potter eller en bok som heter grottbjörnensfolk. det finns 5 böcker till av den serien. och det är jean m auel som har skrivit dom. grottbjörnensfolk är den första. jag är på den andra boken som heter hästarnasdal

16 Feb 2005

Över Näktergalens golv, På Kudde Av Gräs, Under Lysande Måne (Sagan Om Klanen Otori) väldigt bra böcker.

19 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling

kvinnornas sexuella fantasier.....und favoriten :)

22 Feb 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

läs "Ondskan" av jan gullio

24 Feb 2005
Nivå 1 · Novis

Manga böcker :D

Nivå 3 · Lärling

Artemis Fowl, Eoin Colfer.

Artemis Fowl- Det Kalla Kriget, Eoin Colfer.

Artemis Fowl- Evighetskoden, Eoin Colfer.

The Color Of Magic (Magins Färg), Terry Pratchett.

The Light Fantastic (Det Fantastiska Ljuset), Terry Pratchett (Inte färdigläst)

Över Näktergalens Golv, Glömt bort författarens namn >.<

Guldkompassen, Philip Pullman.

Tjuvarnas Herre, Cornelia Funke.

Och sen många fler som jag för tillfället glömt bort.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in