starboy28 Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Skrivet 4 Februari 2005 är det roligt?är det värt att köpa?(om det ä någon som vet gnome fusket skriv inte det på den här tråden skriv det på bustinout tråden)
Selene Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Skrivet 4 Februari 2005 Jag tycker att det är roligt, men typiskt nog så har jag fastnat i början så jag har inte komit så långt en. Ska ta tag i det snart! :lol:
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Skrivet 4 Februari 2005 köp det..... det är mega kul när man kommit in i det :cool:
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Skrivet 4 Februari 2005 Det är kul redan från första striden ;).. Köp det.
Gäst Skellington Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Skrivet 4 Februari 2005 Spelet e kul! Men kan nån hjälpa mig? Jag e i Izoold och ska skaffa ett skepp Till Palmacosta, men hur får man skeppet? :(
yoZhi Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 jo d e kul, men jag har åsså fatsnat....
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Jag funderar på att köp Tales Of Symponhia
frezy_man Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Spelet e kul! Men kan nån hjälpa mig? Jag e i Izoold och ska skaffa ett skepp Till Palmacosta, men hur får man skeppet? :( Tja Quazar!...du har pratat med Alya antar jag. Och sedan med Alya igen när hon står vid en båt i hamnen hos Max. Efter det hittar du Alya i ett hus igen. Prata med henne en gång till. Sedan går du tillbaka till Max och hans båt så borde han skjutsa dig till Palmacosta: The port city angående tråden: Är du ägare till en Kub och gillar rollspel så är det här spelet ett givet måste, helt klart! Själva Storyn är väl inte den bästa som gjorts, eftersom det är lite "halv dan" inlevelse hos karaktärerna. Men striderna är riktigt häftiga! Jag vet däremot inte hur många spel timmar det tar att klara men på baksidan av spelet står det över 80 timmars spel tid vilket är väldigt bra. Själv har jag bara spelat ca: 20 och klurat ut tower of mana. Vet alltså inte hur mycket det är kvar! Kanske någon som vet?
pollenallergi Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Jag har spelat 35 timmar och är på andra discen.. Och den har jag nästan bara börjat på, klarat ett par grottor, men inte mer.
Gäst Skellington Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Vem e Alya och Max??? Konstigt, jag har klarat Tower of Mana men jag har inte varit i Palmacosta ännu :huh:
Gäst Skellington Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 (redigerat) Sorry.. Dubbel inlägg... Redigerat 6 Februari 2005 av Quazar
Rekommendera inlägg