Spliffor Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Ja har inte varit inne så mycke för jag ahr varigt sjuk :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 (redigerat) Spelar hela tiden men nu ska jag spela och ska göra lite vapen nu.Jag är inne i world 3 alla adda mig heter flempan. Redigerat 8 Februari 2005 av 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Ja e mest på world 15 där kommer man in ofta och det är ändå mycke folk när den är full så tar ja world 23 (den är alltid nästan tom) 0012 hur har du gått från lv 10 till 52 på så kort tid det låter otroligt hadde du en gammal???????? sjuk de e inte roligt kommer adda alla i morrn och ja tror vi inte behöver bli fler så det räcker med detta lag nu rentav det räcker med 6 medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 (redigerat) Spelar hela tiden men nu ska jag spela och ska göra lite vapen nu.Jag är inne i world 3 alla adda mig heter flempan. Presis en gammal förut tyckte jag runescape var urkast !Ska vi också ha några speciela ranker i teamet :) Redigerat 8 Februari 2005 av 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Speedez:ja är också sjuk :( hostar hela tiden :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Nu har jag kommit till vildmarknen och nu fattar jag vad ett gäng behöver därför där ute är det svårt med alla skelleter ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 imorgon ska jag gå in lägger in er som ja fått namn på i kompis listan !!! :P får igentligen inte va me för mamma men det s*iter ja i :lol: jag ska träna för jag e inte så hög level runt 20 :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 0012: vi får se ja vet inte hur man kan hålla i ranker så där men bra ide Spliffor: ja tror du missförstog lite vad ja sa att det är kasst att va sjuk men ja e inte sjuk... än Devilgirl: det e lungt i den lv Sakru: vilken lv e du. undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stofilen Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 eyy va säger ni allihop om o fixa ett low-lvl pk-team?? vi alla fixar varsin gubbe i typ 20 combat, ca 5 personer: 1 figher (gärna jag) :D 2 mages 2 rangers vi kmr äga :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Jag behöver alla namnen på runescape Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Esuoluot Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 (redigerat) jag är med fast... jag är inte alls hög level typ 4 :unsure: Redigerat 9 Februari 2005 av Report Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 som ja sa förut så behöver vi inte bli flera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.