Gun Guy Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Skrivet 4 Februari 2005 Hur ska man göra för att få mirror shield? Man kan säga att jag är vid Ultra Dead end. Detta är Zelda Ocarina of the Time Master Quest Spirit Temple (Vuxen).
Dark Link Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Har du kört vanliga Ocarina of Time så du vet vart du ska gå? Jag orkar inte förklara ända från början men när du kommer till ett rum, när det ramlar ner två dinosarier från taket och en kista står på golvet. Man kan göra Z-targeting på den och Navi säger bara "What´s that?" Istället för att öppna den ( Det är en fälla ) slå på den med svärdet. Då öppnas en dörr. Gå igenom några rum till så kommer du ut på utsidan av templet på den stora statyns andra hand. ( På den första för man ju silverhandskarna som liten ) Det kommer ramla ner en kista och i den finns Mirror shield!
Gun Guy Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Har inte komit dit har fasnat på ett rum med fyra laserögon och en knapp under e sten man ska spela song of time på så den försviner. Problemet e jag kan inte gå in i galler dörren som öpnas när an tryker på knappen och hålla knappen nere på sama gång.
Dark Link Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Det är ganska klurigt... Först spela Song of Time framför den som står på en knapp, så att den hamnar under den andra. Gå sen till dom och spela Song of Time. Den ena hamnar på knappen igen och den andra åker ner en bit. Man kan se att på den finns en liten låda. Stå på samma ställe igen och spela Song of Time. Nu kommer den från knappen tillbaka och den andra åker upp igen. Då ska lådan hamna på den andra stenen. Hoppa ut och plocka upp den, hoppa tillbaka och ställ den på knappen. Men det andra rummet finns bakom dörren med en nyckellås på...
Rekommendera inlägg