Gäst Mujo Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Jag har gjort massor.. Men det var rätt skoj att komma med "seriösa" förslag till elevrådet EX: Vända alla klockor uppochner Byta ut salladsbuffen i matsalen till en 12 Kubikmeter tank med hallonsaft 2grodor och en elektrisk ål.. Just de.. En sak till.. Jag har lutat en blomma mot en dörr in i personalrummet. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Krossade ett fönster förra veckan (inte med flit) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 När vi hade vikare i ett par veckor en gång ställde vi fram klockan 10 min varje gång vi började..:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Vi brukar åckså ställa fram klockan och en gång gömdes 2 i ett skåpp,och när läraren frågade vars dom var sa vi att dom var sjuka och en gång gömde sig en under katerden och läraren märkte inte det för en skvlalrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 när vi har vikarie säjer jag att jag heter ulf och så utnytjar hela kallsen henne och säjer att vi ska ha fritt val i stället för att plugga det är skit kul http://instagiber.net/smiliesdotcom/otn/realhappy/xxrotflmao.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 och någon gång sket jag vad läraren sa så hon vart galenhttp://smilies.jeeptalk.org/ups/mtk/badteeth.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 och någon gång sket jag vad läraren sa så hon vart galenhttp://smilies.jeeptalk.org/ups/mtk/badteeth.gif när då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 (redigerat) typ hela tiden är du inte me på lektionerna felix. agneta den kletiga får ju adhd på mig hela tiden Redigerat 8 Februari 2005 av GOLDEN MAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 aha,de :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 går ni i samma klass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Ställde fram klockan en halv timme före !och planen gick ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 En gång då skulle vi skriva typ nån saga som skulle va Rååååå lång och då Skrev jag typ 2 rader och visade för min lärare då fick han damp och Börja snacka med mig i ett rum utan för :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.