K.K. Slayer Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 går ni i samma klass? ja,de gör vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 så är GOLDEN MAN lika konstig som han verkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 så är GOLDEN MAN lika konstig som han verkar? ja,typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 för några dagar sen så hände en sak det finns en annorlunda kille i våran klass som är lite konstig om man slår han så skrattar han då var det en som slog han allt vad han kunne så han fick skrattattak så vi kunde inte jobba på lektionen :D för var alla sura på honom men nu har et blivit en sak som vi gör ganska ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Vi har en kille i våran klass som är lite småmobbad, han är lite korkad och otroligt klen och pipig. Varje gång vi får vikarie brukar vi säga till dom att han ska sitta i ett eget rum, för annars jobbar han inte. Dom tar det seriöst. Han blir galen. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 En gång då skulle vi skriva typ nån saga som skulle va Rååååå lång och då Skrev jag typ 2 rader och visade för min lärare då fick han damp och Börja snacka med mig i ett rum utan för :) ja de minns jag :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Och Dr cheat kom du ihåg när jag gjorde ett wreasling grepp på idoiten i vår klasss så han typ vricka benet och sen hoppa jag och tryckte armbågen i magen på han så han spydde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 ja :P och när jag kasta en snöboll på våran lärarei ansiktet och var busig på lektionen så jag fick fara hem sen fick jag prata med rektorn <_< hon sa att jag uppförde mej för dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Och komm du ihåg när jag sparka en fotboll i ansiktet på vår lärare så han börja blöda näsblod Och jag fick hemringning och gå till rektorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 fast det var värst i 12an när alle kasta en penna mot din skalle och du dukade och pennan for 3 cm över huvudet och han gjorde massa mer också farliga saker han fick nog mycke skäll på utveklingsamtalet för våran lärare skrev upp allt på en lapp vad han gjorde :P och när han var nära på slå en fast han dukade och som i matrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Japp Jag är Värsta Neo (Matrix)! och Dr.Cheat kom du ihåg när jag först tryckte in idiotens skalle i en vägg så han börja blöda näsblod sen sparka jag han mellan benen sen slog han i magen 10 gånger sen när jag sparka han i magen så han flög 1 meter bak och jag hoppa på han och tryckte ner han huvud i snön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 ne! kom du ihåg när den där linus som gick i 5an när vi gick i 1-2an som hade en koja på taket :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.